Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Hsu, Liwu"'
Publikováno v:
Journal of Advertising. Oct-Dec2020, Vol. 49 Issue 5, p575-591. 17p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
Hsu, Liwu
Thesis (Ph.D.)--Boston University PLEASE NOTE: Boston University Libraries did not receive an Authorization To Manage form for this thesis or dissertation. It is therefore not openly accessible, though it may be available by request. If you are the a
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/12424
Autor:
Monga Alokparna Basu, Hsu Liwu
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 10, Iss 1, Pp 40-45 (2018)
Understanding consumers’ ways of thinking can help identify strategies to limit brand damage and elicit more favorable reactions from disapproving consumers. Analytic thinkers’ beliefs about a brand are diluted when they see negative information;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/060d0e7639e64753b9fd7e18022ce9c8
Publikováno v:
In Journal of Retailing September 2017 93(3):350-368
Autor:
Hsu, Liwu, Lawrence, Benjamin
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2016 33(1):59-77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsu, Liwu1 liwu.hsu@uah.edu, Fournier, Susan2 fournism@bu.edu, Srinivasan, Shuba2 ssrini@bu.edu
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Mar2016, Vol. 44 Issue 2, p261-280. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Creating Marketing Magic & Innovative Future Marketing Trends; 2017, p1359-1359, 1p