Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Hsu, Ching-Ju"'
Autor:
HSU, CHING-JU, 許淨茹
107
The main purpose of this research was to understand the implementation of localized cultural curriculum in preschool, and tutor of the class and 26 childrenwere taken as research participators for conducting action research of half year of c
The main purpose of this research was to understand the implementation of localized cultural curriculum in preschool, and tutor of the class and 26 childrenwere taken as research participators for conducting action research of half year of c
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/sv9a57
Autor:
Hsu, Ching-Ju, 許晴茹
103
In the 21st century, the new generation of Taiwanese dancers add multimedia, installation art and other different mixed elements into the composition of the theater dance with an experimental spirits of post- modern dance. They also cooperat
In the 21st century, the new generation of Taiwanese dancers add multimedia, installation art and other different mixed elements into the composition of the theater dance with an experimental spirits of post- modern dance. They also cooperat
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/tmv2j5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsu, Ching-Ju, 徐靜如
101
In order to investigate technological development and trends in the National University of Science and Technology in Taiwan, the research used the methods of descriptive statistics and correlation analysis to analyze the data of published pa
In order to investigate technological development and trends in the National University of Science and Technology in Taiwan, the research used the methods of descriptive statistics and correlation analysis to analyze the data of published pa
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/52066285506736398508
Autor:
Hsu, Ching-Ju, 許靖如
96
The purpose of this study was to investigate the effects of using self-instruction strategies to learn word problems of addition and substraction for children with learning disabilities. Single subject experimental design of multiple probe te
The purpose of this study was to investigate the effects of using self-instruction strategies to learn word problems of addition and substraction for children with learning disabilities. Single subject experimental design of multiple probe te
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/26809417204552995758
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kisler, Kassandra, Sagare, Abhay P., Lazic, Divna, Bazzi, Sam, Lawson, Erica, Hsu, Ching-Ju, Wang, Yaoming, Ramanathan, Anita, Nelson, Amy R., Zhao, Zhen, Zlokovic, Berislav V.
Publikováno v:
Molecular Neurodegeneration; 2/24/2023, Vol. 18 Issue 1, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.