Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Hsu, Allen L."'
Autor:
Zhou, Ye, Kastritis, Panagiotis L., Dougherty, Shannon E., Bouvette, Jonathan, Hsu, Allen L., Burbaum, Laura, Mosalaganti, Shyamal, Pfeffer, Stefan, Hagen, Wim J. H., Förster, Friedrich, Borgnia, Mario J., Vogel, Christine, Beck, Martin, Bartesaghi, Alberto, Silva, Gustavo M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep 01. 117(36), 22157-22166.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969121
Autor:
Ling, Xi, Lin, Yuxuan, Ma, Qiong, Wang, Ziqiang, Song, Yi, Yu, Lili, Huang, Shengxi, Fang, Wenjing, Zhang, Xu, Hsu, Allen L., Bie, Yaqing, Lee, Yi-Hsien, Zhu, Yimei, Wu, Lijun, Li, Ju, Jarillo-Herrero, Pablo, Dresselhaus, Mildred S., Palacios, Tomás, Kong, Jing
Diverse parallel stitched two-dimensional heterostructures are synthesized, including metal-semiconductor (graphene-MoS2), semiconductor-semiconductor (WS2-MoS2), and insulator-semiconductor (hBN-MoS2), directly through selective sowing of aromatic m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1512.04492
Autor:
Washington, Erica J., Ye Zhou, Hsu, Allen L., Petrovich, Matthew, Tenor, Jennifer L., Toffaletti, Dena L., Ziqiang Guan, Perfect, John R., Borgnia, Mario J., Bartesaghi, Alberto, Brennan, Richard G.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America; 8/6/2024, Vol. 121 Issue 32, p1-12, 12p
Autor:
Hwang, Harold Y., Brandt, Nathaniel C., Farhat, Hootan, Hsu, Allen L., Kong, Jing, Nelson, Keith A.
We report strong THz-induced transparency in CVD-grown graphene where 92%-96% of the peak-field is transmitted compared to 74% at lower field strength. Time-resolved THz-pump/THz-probe studies reveal that the absorption recovers in 2-3 ps. The induce
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1101.4985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.