Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Hsieh Yi-Jung"'
Autor:
Hsieh Yi-Jung, 謝宜蓉
103
The purpose of this study was to explore the impacts of task-based co-creation of local picture books in facilitating the vocabulary ability and cultural knowledge of EFL students with different English proficiency levels in Taiwan. Twenty-o
The purpose of this study was to explore the impacts of task-based co-creation of local picture books in facilitating the vocabulary ability and cultural knowledge of EFL students with different English proficiency levels in Taiwan. Twenty-o
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/16715276691474750696
Autor:
Hsieh, Yi-Jung Teresa
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2021, Vol. 40, Issue 8, pp. 1013-1031.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-12-2020-0358
Autor:
HSIEH Yi-Jung, 謝宜蓉
97
Ce mémoire comprend trois parties. La première partie est consacrée au cadre théorique. La deuxième partie, elle s’agit de la phase de la pratique. Et la dernière, c’est la présentation des résultats de l’utilisation des cours K
Ce mémoire comprend trois parties. La première partie est consacrée au cadre théorique. La deuxième partie, elle s’agit de la phase de la pratique. Et la dernière, c’est la présentation des résultats de l’utilisation des cours K
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/36713446274831595276
Autor:
Hsieh, Yi-Jung Teresa
Publikováno v:
Journal of Vocational Education & Training; 2023, Vol. 75 Issue 5, p991-1012, 22p
Autor:
Hsieh, Yi-Jung
Since the modern Refugee and Humanitarian Programme began in 1977, around 14,000 refugees have been granted residency in Australia every year, with Muslim communities now representing more than 50 per cent of the intake. Most of these refugees enteri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::49defd2e69211a18234990f1c072ed50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neuroscience Letters 2005 377(2):110-114