Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Hsieh, Ivy"'
Autor:
Le Anh Phuong BUI, Haoyin HSIEH, Ivy
Publikováno v:
International Online Journal of Primary Education (IOJPE); Jun2024, Vol. 13 Issue 2, p109-121, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Huihui, Doric, Zak, Berthet, Amandine, Jorgens, Danielle M, Nguyen, Mai K, Hsieh, Ivy, Margulis, Julia, Fang, Rebecca, Debnath, Jayanta, Sesaki, Hiromi, Finkbeiner, Steve, Huang, Eric, Nakamura, Ken
Publikováno v:
Science advances, vol 7, iss 32
Altered mitochondrial quality control and dynamics may contribute to neurodegenerative diseases, including Parkinson's disease, but we understand little about these processes in neurons. We combined time-lapse microscopy and correlative light and ele
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::28f5769e48ccf8099f99226d1531c520
https://escholarship.org/uc/item/0pp8k1kx
https://escholarship.org/uc/item/0pp8k1kx
Autor:
Hsieh, Ivy Haoyin1 ivyhhsieh@gmail.com, ivyhhsieh@mail.tku.edu.tw
Publikováno v:
Children's Literature in Education. Jun2018, Vol. 49 Issue 2, p216-231. 16p. 4 Color Photographs.
Autor:
Hsieh, Ivy1 ivyhhsieh@gmail.com, Matoush, Marylou2 mmm8888888@aol.com
Publikováno v:
Children's Literature in Education. Sep2012, Vol. 43 Issue 3, p213-222. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lamme, Linda Leonard, Fang, Zhihui, Fu, Danling, Lynch, Jacqueline, Hsieh, Ivy Haoyin, Dedeoglu, Hakan
Publikováno v:
Language Arts, 2006 Mar 01. 83(4), 354-355.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41962121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.