Zobrazeno 1 - 10
of 243
pro vyhledávání: '"Hsieh, Chia‐Hung"'
Autor:
HSIEH, CHIA-HUNG, 謝佳宏
106
This dissertation mainly discusses the integration of multi-media teaching materials into the fifth grade visual arts curriculum of the elementary school to study the influence and differences of learning attitude and learning interest of vi
This dissertation mainly discusses the integration of multi-media teaching materials into the fifth grade visual arts curriculum of the elementary school to study the influence and differences of learning attitude and learning interest of vi
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/g55nxv
Autor:
Lei, Fu-Ju, Chiang, Jung-Ying, Chang, Huan-Jui, Chen, Der-Cherng, Wang, Hwai-Lee, Yang, Hsi-An, Wei, Kai-Yu, Huang, Yen‐Chih, Wang, Chi-Chung, Wei, Sung-Tai, Hsieh, Chia-Hung
Publikováno v:
In Redox Biology September 2023 65
Autor:
Hsieh, Chia-Hung.
Thesis (Ph.D.)--National Taiwan University Graduate Institute of Entomology.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Chih‐Lu, Luo, Pei‐Qi, Hu, Fang‐Yu, Li, Yi, Sung, Chang‐Lin, Kuang, Yun‐Hung, Lin, Shau‐Ching, Yang, Zhi‐Wei, Li, Charng‐Pei, Huang, Shou‐Horng, Hechanova, Sherry Lou, Jena, Kshirod K., Hsieh, Chia‐Hung, Chuang, Wen‐Po
Publikováno v:
Pest Management Science; Apr2024, Vol. 80 Issue 4, p1740-1750, 11p
Autor:
Wu, Chung-Pu, Hsiao, Sung-Han, Murakami, Megumi, Lu, Ming-Jie, Li, Yan-Qing, Hsieh, Chia-Hung, Ambudkar, Suresh.V., Wu, Yu-Shan
Publikováno v:
In Cancer Letters 28 November 2017 409:56-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.