Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"Hsiao, Ed"'
Autor:
IMADA, TAKATOSHI
Publikováno v:
Institute of Ethnology. :367-387
Autor:
Byrne, Keelan, Eade, Thomas, Kneebone, Andrew, Guo, Linxin, Hsiao, Ed, Schembri, Geoff, Kwong, Carolyn, Hunter, Julia, Emmett, Louise, Hruby, George
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology February 2018 126(2):244-248
Autor:
Hruby, George, Eade, Thomas, Kneebone, Andrew, Emmett, Louise, Guo, Lesley, Ho, Bao, Hsiao, Ed, Schembri, Geoff, Hunter, Julia, Kwong, Carol
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology January 2017 122(1):99-102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hruby, George, Eade, Thomas, Emmett, Louise, Ho, Bao, Hsiao, Ed, Schembri, Geoff, Guo, Linxin, Kwong, Carolyn, Hunter, Julia, Byrne, Keelan, Kneebone, Andrew
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Clinical Oncology; Aug2018, Vol. 14 Issue 4, p343-346, 4p
Autor:
Liu, Terry Z., Shi, Xueling, Hartinger, Michael D., Angelopoulos, Vassilis, Rodger, Craig J., Viljanen, Ari, Qi, Yi, Shi, Chen, Parry, Hannah, Mann, Ian, Cordell, Darcy, Madanian, Hadi, Mac Manus, Daniel H., Dalzell, Michael, Cui, Ryan, MacMullin, Ryan, Young‐Morris, Greg, Noel, Christian, Streifling, Jeffrey
Publikováno v:
Space Weather: The International Journal of Research & Applications; Oct2024, Vol. 22 Issue 10, p1-19, 19p
Autor:
Otmazgin, Nissim1 (AUTHOR) nissim.otmazgin@mail.huji.ac.il
Publikováno v:
International Journal of Taiwan Studies. 2023, Vol. 6 Issue 2, p241-260. 20p.
Autor:
Zeng, Winnie Huiheng1 (AUTHOR) winnie.zeng@connect.polyu.hk, Ahrens, Kathleen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Metaphor & Symbol. Jul-Sep2023, Vol. 38 Issue 3, p254-274. 21p. 8 Charts.
Autor:
Daphnee Hui Lin Lee1 dhllee@eduhk.hk
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Jun2023, Vol. 44 Issue 3, p441-461. 21p.