Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Hricova, Romana"'
Autor:
Monka, Peter Pavol, Monkova, Katarina, Sun, Shufeng, Majstorovic, Vidosav, Knapčíková, Lucia, Hricová, Romana
Publikováno v:
In Procedia Structural Integrity 2023 48:244-251
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TEM Journal. 5(1):97-103
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=699927
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 299, p 03002 (2019)
The paper deals with the influence of gear weight reduction on its modal properties. The aim of thepaper is to use the simulation tools to introduce the dependence of natural frequencies on the change in the shape of the gear, which is reflected in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/911848ae8bb94112954d662dd161a523
Autor:
Hricova, Romana
Publikováno v:
Acta Logistica (AL); Dec2022, Vol. 9 Issue 4, p379-386, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hricova, Romana
Problembeschreibung: Derzeit gibt es rund 46,8 Millionen Demenzfälle weltweit und bis zum Jahr 2050 wird sich diese Zahl verdreifachen. Demenz ist somit nicht nur ein aktuelles Problem, sondern auch eine zukünftige Herausforderung für das national
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::9c8d6dc399ce3d2d9c374f32e9e02228
Autor:
Balc, N., Leordean, D., Monkova, Katarina, Monka, Peter, Tkac, Jozef, Hricova, Romana, Mandulak, Dusan
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences; 2019, Vol. 299, p1-6, 6p
Publikováno v:
Proceedings of the 2015 International Conference on Electromechanical Control Technology and Transportation.
The article deals with the research of the pressures originate inside the cooling system and also in the mould cavity during the injection moulding process. The reason for this research is the fact that the wear on the injection device reduces with t