Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Hoyle, Victoria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flasco, Madison T.1 (AUTHOR) mf725@cornell.edu, Hoyle, Victoria1 (AUTHOR), Cieniewicz, Elizabeth J.2 (AUTHOR), Loeb, Greg3 (AUTHOR), McLane, Heather1 (AUTHOR), Perry, Keith4 (AUTHOR), Fuchs, Marc F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Apr2023, Vol. 15 Issue 4, p927. 18p.
Autor:
Hoyle, Victoria1 (AUTHOR) mf725@cornell.edu, Flasco, Madison T.1 (AUTHOR) jc3398@cornell.edu, Choi, Jiyeong1 (AUTHOR) hlm9@cornell.edu, Cieniewicz, Elizabeth J.2 (AUTHOR) ecienie@clemson.edu, McLane, Heather1 (AUTHOR) marc.fuchs@cornell.edu, Perry, Keith3 (AUTHOR) klp3@cornell.edu, Dangl, Gerald4 (AUTHOR) gsdangl@ucdavis.edu, Rwahnih, Maher Al4 (AUTHOR) malrwahnih@ucdavis.edu, Heck, Michelle3,5 (AUTHOR) mlc68@cornell.edu, Loeb, Greg6 (AUTHOR) gme1@cornell.edu, Fuchs, Marc F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Jun2022, Vol. 14 Issue 6, pN.PAG-N.PAG. 14p.
Publikováno v:
Archivaria. :64-93
This article examines the concept of co-created and person-centred recordkeeping and the needs for this in out-of-home child-care contexts, drawing out a recordkeeping framework. The article uses the research of the UK MIRRA (Memory – Identity –
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gregory, Norma1 (AUTHOR), Hoyle, Victoria2 (AUTHOR) victoria.hoyle@york.ac.uk, Maddeaux, Sarah-Joy3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Archives & Records. Winter2021, Vol. 42 Issue 3, p223-227. 5p.
Publikováno v:
Journal of Insect Behavior; Nov2023, Vol. 36 Issue 4, p347-357, 11p
Autor:
Hoyle, Victoria1, Shepherd, Elizabeth2 e.shepherd@ucl.ac.uk, Lomas, Elizabeth2, Flinn, Andrew2
Publikováno v:
Child & Family Social Work. Nov2020, Vol. 25 Issue 4, p935-945. 11p.