Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Howlett, Emily"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dawes, Piers, Arru, Paolo, Corry, Rachel, McDermott, John Henry, Garlick, Julia, Guest, Hannah, Howlett, Emily, Jackson, Iain, James, Rachel, Keane, Annie, Murray, Carlyn, Newman, William, Visram, Anisa, Munro, Kevin J.
Publikováno v:
International Journal of Audiology; Feb2024, Vol. 63 Issue 2, p146-154, 9p
Autor:
Keane, Annie, Islam, Safina, Parsons, Suzanne, Verma, Arpana, Farragher, Tracey, Forde, Davine, Holmes, Leah, Cresswell, Katharine, Williams, Susannah, Arru, Paolo, Howlett, Emily, Turner-Uaandja, Hannah, MacGregor, Issy, Grey, Tracy, Arain, Zahra, Scahill, Maura, Starling, Bella
Publikováno v:
Keane, A, Islam, S, Parsons, S, Verma, A, Farragher, T, Forde, D, Holmes, L, Cresswell, K, Williams, S, Arru, P, Howlett, E, Turner-Uaandja, H, MacGregor, I, Grey, T, Arain, Z, Scahill, M & Starling, B 2023, ' Understanding who is and isn't involved and engaged in health research : capturing and analysing demographic data to diversify patient and public involvement and engagement ', Research Involvement and Engagement, vol. 9, no. 1, 30 . https://doi.org/10.1186/s40900-023-00434-5
Background Patient and public involvement and engagement (PPIE) can improve the relevance, quality, ethics and impact of research thus contributing to high quality research. Currently in the UK, people who get involved in research tend to be aged 61
Autor:
Turner, Rebecca, Hart, Jo, Ashiru-Oredope, Diane, Atkins, Lou, Eades, Christopher, Felton, Tim, Howlett, Emily, Rice, Stephen, Shallcross, Laura, Lorencatto, Fabiana, Byrne-Davis, Lucie
Supplementary Material 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::abf464b63239c71155ab5ebe94413103
Autor:
Turner, Rebecca, Hart, Jo, Ashiru-Oredope, Diane, Atkins, Lou, Eades, Christopher, Felton, Tim, Howlett, Emily, Rice, Stephen, Shallcross, Laura, Lorencatto, Fabiana, Byrne-Davis, Lucie
Supplementary Material 2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::508b925f71b0449eebb20470610c7093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.