Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Howey, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: there has been much interest in recent years about the potential impact short-term therapy can have on those needing mental health support, relatively little attention has been paid to the needs of those who require longer term support. M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::35f261fc8b2f83d50c672956a859f0ca
https://doi.org/10.31234/osf.io/m2uea
https://doi.org/10.31234/osf.io/m2uea
Autor:
HOWEY, E. W.
Publikováno v:
The Journal of Education, 1927 Feb . 105(7), 179-179.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42834087
Autor:
Monteiro, S., Sherbino, J., Ilgen, J., Dore, K., Wood, T., Young, M., Bandiera, G., Blouin, D., Gaissmaier, W., Norman, G., Howey, E.
Publikováno v:
Academic Medicine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::08865af91c633d7944f2b2088d5a063f
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0029-00F8-D11858/00-001M-0000-0029-00FA-9
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0029-00F8-D11858/00-001M-0000-0029-00FA-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.