Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Howell, Sydney D."'
Autor:
Howell, Sydney D., Jagle, Axel J.
Publikováno v:
Journal of Business Finance & Accounting. Sep97, Vol. 24 Issue 7/8, p915-935. 21p. 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Revista de Administração Contemporânea v.2 n.2 1998
RAC. Revista de Administração Contemporânea
Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração (ANPAD)
instacron:ANPAD
Revista de Administração Contemporânea, Volume: 2, Issue: 2, Pages: 21-7, Published: AUG 1998
RAC. Revista de Administração Contemporânea
Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração (ANPAD)
instacron:ANPAD
Revista de Administração Contemporânea, Volume: 2, Issue: 2, Pages: 21-7, Published: AUG 1998
We generalize a model of timing behavior in the factor model, developed by Admati et al. (1986) and show that, in the generalized model, some universal statements made by these authors no longer hold. The more generalized model contains, as special c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b0bfaa069d7f5cc639ba73434b2c465
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1415-65551998000200002
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1415-65551998000200002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Howell, Sydney D.1, Proudlove, Nathan C.1
Publikováno v:
International Review of Retail, Distribution & Consumer Research. May2007, Vol. 17 Issue 2, p101-120. 20p. 5 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Howell, Sydney D.1
Publikováno v:
International Journal of Forecasting. Dec90, Vol. 6 Issue 4, p541-547. 7p.
Autor:
Howell, Sydney D.1
Publikováno v:
Industrial Marketing Management. 1980, Vol. 9 Issue 2, p97-99. 3p.
Autor:
Miller, Kent D.1 millerk@bus.msu.edu
Publikováno v:
Organization Studies. 2009, Vol. 30 Issue 2/3, p157-180. 24p.
Autor:
Robert Dahlstrom, Jody Crosno
Formerly published by Chicago Business Press, now published by Sage Sustainable Marketing, Third Edition presents a sustainable marketing perspective that addresses financial and social performance as well as ecological performance, in consideration
Autor:
Simon Werker
Flexible Kraftwerke können als Realoptionen klassifiziert werden. Die Bewertung mit Verfahren der Optionspreistheorie ist aufgrund struktureller Unterschiede zu Finanzoptionen jedoch nicht unproblematisch. In diesem Zusammenhang greift der Autor zwe