Zobrazeno 1 - 10
of 278
pro vyhledávání: '"Howell, Emily"'
Autor:
Howell, Emily, Hubbard, Koti, Linder, Sandra, Madison, Stephanie, Ryan, Joseph, Bridges, William C.
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2023, Vol. 16, Issue 4, pp. 1042-1054.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-02-2023-0050
Autor:
Pennington, Victoria, Howell, Emily, Kaminski, Rebecca, Ferguson-Sams, Nicole, Gazioglu, Mihaela, Mittapalli, Kavita, Banerjee, Amlan, Cole, Mikel
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2024, Vol. 18, Issue 1/2, pp. 126-138.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-09-2023-0092
Autor:
Howell, Emily
Publikováno v:
On the Horizon: The International Journal of Learning Futures, 2022, Vol. 30, Issue 4, pp. 173-181.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-04-2022-0019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Howell, Emily L., Brossard, Dominique
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Apr . 118(15), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27040079
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HOWELL, EMILY, KAMINSKI, REBECCA, HUNT-BARRON, SARAH, PIROLLA, TOBI, SOX, HEATHER, ROGERS, RENÉE
Publikováno v:
The English Journal, 2020 May 01. 109(5), 27-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26985355
Autor:
Jackson, Deja, Brown, Amelia, Curran, Laurel, Ettekal, Andrea, Park, Jeong-Hui, Howell, Emily, Amo, Christina, Prochnow, Tyler
Publikováno v:
American Journal of Health Education; Sep/Oct2024, Vol. 55 Issue 5, p299-303, 5p