Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Howe, Jim"'
Autor:
Partlan, Nathan, Soto, Luis, Howe, Jim, Shrivastava, Sarthak, El-Nasr, Magy Seif, Marsella, Stacy
To assist game developers in crafting game NPCs, we present EvolvingBehavior, a novel tool for genetic programming to evolve behavior trees in Unreal Engine 4. In an initial evaluation, we compare evolved behavior to hand-crafted trees designed by ou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.01020
Autor:
Partlan, Nathan, Kleinman, Erica, Howe, Jim, Ahmad, Sabbir, Marsella, Stacy, El-Nasr, Magy Seif
Game AI designers must manage complex interactions between the AI character, the game world, and the player, while achieving their design visions. Computational co-creativity tools can aid them, but first, AI and HCI researchers must gather requireme
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.13738
Autor:
Howe, Jim, Timmerman, Amy
Publikováno v:
Professional Safety, 2020 Feb 01. 65(2), 12-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48689723
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guevremont, Jeffrey M., Guinther, Greg, Jao, Tze-Chi, Herlihy, Tim, White, Richard, Howe, Jim
Publikováno v:
SAE Transactions, 2007 Jan 01. 116, 995-1002.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44650935
Autor:
Howe, Jim G.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2003 Sep . 327(7417), 752-752.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25457351
Publikováno v:
Natural Areas Journal, 1996 Oct 01. 16(4), 354-361.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43911612
Autor:
Howe, Jim
Publikováno v:
New York State Conservationist. Aug2010, Vol. 65 Issue 1, p24-27. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.