Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Hoversten, Gm"'
Publikováno v:
Journal of Geophysical Research: Solid Earth, vol 125, iss 12
A coupled approach, combining the theory of rate- and state-dependent friction and methods from poroelasticity, forms the basis for a quantitative relationship between displacements and fluid leak-off from a growing fracture and changes in the rate o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::cc1e30e1ee72b0a8c6f0731c61b8011a
https://escholarship.org/uc/item/0d28j7dm
https://escholarship.org/uc/item/0d28j7dm
Autor:
Myer, Lr, Benson, Sm, Byrer, C., Cole, D., Doughty, Ca, Gunter, W., Hoversten, Gm, Hovorka, S., Johnson, Jw, Kevin Knauss, Kovscek, A., Law, D., Lippmann, Mj, Majer, El, Meer, B., Moline, G., Newmark, Rl, Oldenburg, Cm, Orr, Fm, Pruess, K., Tsang, Cf
Publikováno v:
Benson, Sally M.; Myer, Larry R.; Byrer, Charles; Cole, David; Doughty, Christine A.; Gunter, William; et al.(2002). The GEO-SEQ project: A status report. Lawrence Berkeley National Laboratory: Lawrence Berkeley National Laboratory. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5bh1g52s
Myer, Larry R.; Benson, Sally M.; Byrer, Charles; Cole, David; Doughty, Christine A.; Gunter, William; et al.(2002). The GEO-SEQ project: A status report. Lawrence Berkeley National Laboratory: Lawrence Berkeley National Laboratory. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1pr06023
Web of Science
Myer, Larry R.; Benson, Sally M.; Byrer, Charles; Cole, David; Doughty, Christine A.; Gunter, William; et al.(2002). The GEO-SEQ project: A status report. Lawrence Berkeley National Laboratory: Lawrence Berkeley National Laboratory. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1pr06023
Web of Science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0947402b831e9684691f53949e9ca8e6
http://www.escholarship.org/uc/item/5bh1g52s
http://www.escholarship.org/uc/item/5bh1g52s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.