Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Hounsell, J."'
Autor:
Vasseur, L., Schaberg, P. G., Hounsell, J., Ang Jr., P. O., Cote, D., Due, L. D., Ebenezer, J. S., Fairbanks, D., Ford, B., Fyfe, W., Gordon, R., Guang, Y., Guernsey, J., Harman Shaa, A. Hadi, Hamilton, A., Hart, W., Hong, H., Howard, J., Huang, B., Huang, Y.
Publikováno v:
Understanding & Solving Environmental Problems in the 21st Century; 2002, p189-219, 31p, 1 Diagram
Publikováno v:
Understanding & Solving Environmental Problems in the 21st Century; 2002, p167-188, 22p, 1 Diagram, 2 Charts
Autor:
Day, RO, Graham, GG, Bieri, D, Brown, M, Cairns, D, Harris, G, Hounsell, J, Platt- Hepworth, S, Reeve, R, Sambrook, PN
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology; 1989, Vol. 28 Issue 6, p695-702, 8p
Publikováno v:
Mental Health Today; Jul2007, p30-33, 4p
Publikováno v:
The Journal of Virology; September 1997, Vol. 71 Issue: 9 p6381-6389, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
University of Edinburgh-PURE
Hounsell, J, Christie, H, Cree, V, McCune, V & Tett, L 2008, ' ‘Talking and sharing: the role of peer support and retention in Higher Education’ ' vol. 6(1), pp. 35-51 .
Hounsell, J, Christie, H, Cree, V, McCune, V & Tett, L 2008, ' ‘Talking and sharing: the role of peer support and retention in Higher Education’ ' vol. 6(1), pp. 35-51 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4520be1b8625f04cbe5f9403b00a5c0f
https://www-test.research.ed.ac.uk/en/publications/8ca60eef-67d7-4b84-871b-b2ef7bd9852a
https://www-test.research.ed.ac.uk/en/publications/8ca60eef-67d7-4b84-871b-b2ef7bd9852a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.