Zobrazeno 1 - 10
of 2 044
pro vyhledávání: '"Hough voting"'
Publikováno v:
In Neurocomputing 1 March 2025 620
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Most of the existing Siamese-based trackers treat tracking problem as a parallel task of classification and regression. However, some studies show that the sibling head structure could lead to suboptimal solutions during the network training. Through
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.07994
Point cloud registration is the task of estimating the rigid transformation that aligns a pair of point cloud fragments. We present an efficient and robust framework for pairwise registration of real-world 3D scans, leveraging Hough voting in the 6D
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.04310
This paper tackles the problem of data abstraction in the context of 3D point sets. Our method classifies points into different geometric primitives, such as planes and cones, leading to a compact representation of the data. Being based on a semi-glo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.07457
In this paper, we focus on estimating the 6D pose of objects in point clouds. Although the topic has been widely studied, pose estimation in point clouds remains a challenging problem due to the noise and occlusion. To address the problem, a novel 3D
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.06887
Current 3D object detection methods are heavily influenced by 2D detectors. In order to leverage architectures in 2D detectors, they often convert 3D point clouds to regular grids (i.e., to voxel grids or to bird's eye view images), or rely on detect
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.09664