Zobrazeno 1 - 10
of 335
pro vyhledávání: '"Houdé O"'
Autor:
Picherot, G., Cheymol, J., Assathiany, R., Barthet-Derrien, M.-S., Bidet-Emeriau, M., Blocquaux, S., Carbajal, R., Caron, F.-M., Gerard, O., Hinterman, M., Houde, O., Jollivet, C., Le Heuzey, M.-F., Mielle, A., Ogrizek, M., Rocher, B., Samson, B., Ronziere, V., Foucaud, P.
Publikováno v:
In Perfectionnement en Pédiatrie March 2018 1(1):19-24
Autor:
Picherot, G., Cheymol, J., Assathiany, R., Barthet-Derrien, M.-S., Bidet-Emeriau, M., Blocquaux, S., Carbajal, R., Caron, F.-M., Gerard, O., Hinterman, M., Houde, O., Jollivet, C., Le Heuzey, M.-F., Mielle, A., Ogrizek, M., Rocher, B., Samson, B., Ronziere, V., Foucaud, P.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie February 2018 25(2):170-174
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology November 2015 139:71-82
Publikováno v:
The Cambridge handbook of cognitive development, 500-515. Cambridge: Cambridge University Press
STARTPAGE=500;ENDPAGE=515;TITLE=The Cambridge handbook of cognitive development
STARTPAGE=500;ENDPAGE=515;TITLE=The Cambridge handbook of cognitive development
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47175c7d02ab24ba960dcaa9759f6b60
https://doi.org/10.1017/9781108399838.027
https://doi.org/10.1017/9781108399838.027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mind, Brain, and Education
Mind, Brain, and Education, Wiley, 2016, 10 (1), pp.47-54. ⟨10.1111/mbe.12098⟩
Mind, Brain, and Education, Wiley, 2016, 10 (1), pp.47-54. ⟨10.1111/mbe.12098⟩
International audience; Reading relies on a left‐lateralized network of brain areas that include the pre‐lexical processing regions of the ventral stream. Specifically, a region in the left lateral occipitotemporal sulcus (OTS ) is consistently m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::95fefb7daf4f1fcf45fbbec8d33c206b
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02905219
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02905219