Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Hotz S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2001 Mar 01. 55(3), 213-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25569393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Swiss Journal of Sociology, Vol 48, Iss 2, Pp 317-334 (2022)
Little is known about how teachers and doctors make sense of ADHD. Drawing on a corpus of online accounts, we reconstructed their worldviews with a qualitative analysis. While both professional groups referred to a male troublemaker and to the German
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ab4f32c1947467a944333caa7671445
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gil-Ibanez, Thoms, M., Clicque, A., Huelsmann, T., Brooks, P., Hotz, S., Cho, W., Li, S., Zou, Y.
Publikováno v:
2016 11th International Microsystems, Packaging, Assembly & Circuits Technology Conference (IMPACT); 2016, p235-238, 4p