Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Hotel websites"'
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Management, Vol 26, Iss 1, Pp 157-172 (2020)
Purpose – The aim of this research is to analyse how hotels incorporate their online reputation on their official websites, the characteristics of that information, as well as the variables that may influence it. Design/Methodology/Approach – We
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9538027678c44afb9c915ca3e05e279c
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 6, pp. 2394-2410.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-08-2018-0670
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes Bolyai - Negotia. 57(4):27-37
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=152180
Autor:
Chmielarz, Witold, Szumski, Oskar
Publikováno v:
Informatyka Ekonomiczna / Business Informatics. (22):32-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=136262
Publikováno v:
Enrique Bigne, Juan Luis Nicolau, Edu William, Advance booking across channels: The effects on dynamic pricing, Tourism Management, Volume 86, 2021, 104341, ISSN 0261-5177, Elsevier
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
This research analyzes the effects of advance booking and channel type on hotel rates. While this relationship has been addressed in the literature, most studies take a partial approach by focusing only on one distribution channel or one destination.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8811b9266ae252966d9cf74b23a21b10
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2021.104341
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2021.104341
Autor:
Suau Jiménez, Francisca
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
Suau Jiménez, Francisca 2020 Closeness and distance through the agentive authorial voice. Construing credibility in promotional discourse International Journal of English Studies 20 1 73 92
RODERIC: Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
Suau Jiménez, Francisca 2020 Closeness and distance through the agentive authorial voice. Construing credibility in promotional discourse International Journal of English Studies 20 1 73 92
RODERIC: Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
Credibility is a function associated with promotional genres and persuasion, and a powerful marketing concept (Eisend, 2006; Ming, 2006) which provides trustworthiness about the quality of products or services offered by hotels (Suau-Jiménez, 2012a,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b4d2f5cdbf05589365f5afa5cd99dfd
http://hdl.handle.net/10201/97343
http://hdl.handle.net/10201/97343
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.