Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Hotel classes"'
Publikováno v:
Journal of Big Data, Vol 10, Iss 1, Pp 1-35 (2023)
Abstract Depending on the RMSE and sites sharing travel details, enormous reviews have been posted day by day. In order to recognize potential target customers in a quick and effective manner, hotels are necessary to establish a customer recommender
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dd247c1b3104f8aba5a8aba32ba4eaa
Autor:
Ulrich Gunter
Publikováno v:
Forecasting, Vol 3, Iss 4, Pp 884-919 (2021)
The present study employs daily data made available by the STR SHARE Center covering the period from 1 January 2010 to 31 January 2020 for six Viennese hotel classes and their total. The forecast variable of interest is hotel room demand. As forecast
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/308fd3d0302a47449b77fbd3880d77f2
Autor:
Sainaghi, Ruggero, Baggio, Rodolfo
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2021, Vol. 33, Issue 3, pp. 808-827.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-08-2020-0882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruggero Sainaghi, Rodolfo Baggio
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management. 33:808-827
Purpose This paper aims to examine the question of whether commercial, peer-to-peer accommodation platforms (Airbnb, in particular) and hotels are in fierce competition with each other with the possible presence of substitution threats, and compares
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.