Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Hostetter AB"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hostetter AB; Department of Psychology, Kalamazoo College, Kalamazoo, MI, USA., Rascon-Powell DK; Department of Psychology, Kalamazoo College, Kalamazoo, MI, USA.
Publikováno v:
Psychological reports [Psychol Rep] 2024 Apr; Vol. 127 (2), pp. 577-593. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 08.
Autor:
Sweller N; Department of Psychology, Faculty of Medicine, Health and Human Sciences, Macquarie University, Sydney, NSW, Australia., Sekine K; Department of Human Informatics and Cognitive Science, Faculty of Human Sciences, Waseda University, Saitama, Japan., Hostetter AB; Department of Psychology, Kalamazoo College, Kalamazoo, MI, United States.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2021 Jul 23; Vol. 12, pp. 732357. Date of Electronic Publication: 2021 Jul 23 (Print Publication: 2021).
Autor:
Hostetter AB; Department of Psychology, Kalamazoo College., Pouw W; Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour, Radboud University Nijmegen.; Max Planck Institute for Psycholinguistics, Nijmegen., Wakefield EM; Department of Psychology, Loyola University Chicago.
Publikováno v:
Cognitive science [Cogn Sci] 2020 Sep; Vol. 44 (9), pp. e12889.
Autor:
Pouw W; Department of Psychology, Education and Child Studies, Erasmus University Rotterdam, 3000 DR, Rotterdam, The Netherlands.; Department of Psychological Sciences, University of Connecticut, Storrs, USA., Wassenburg SI; Department of Psychology, Education and Child Studies, Erasmus University Rotterdam, 3000 DR, Rotterdam, The Netherlands. wassenburg@essb.eur.nl.; Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon University, Pittsburgh, USA. wassenburg@essb.eur.nl., Hostetter AB; Psychology Department, Kalamazoo College, Kalamazoo, USA., de Koning BB; Department of Psychology, Education and Child Studies, Erasmus University Rotterdam, 3000 DR, Rotterdam, The Netherlands., Paas F; Department of Psychology, Education and Child Studies, Erasmus University Rotterdam, 3000 DR, Rotterdam, The Netherlands.; School of Education/Early Start, University of Wollongong, Wollongong, Australia.
Publikováno v:
Psychological research [Psychol Res] 2020 Jun; Vol. 84 (4), pp. 966-980. Date of Electronic Publication: 2018 Dec 14.
Autor:
Hostetter AB; Department of Psychology, Kalamazoo College, 1200 Academy Street, Kalamazoo, MI, 49006, USA. autumn.hostetter@kzoo.edu., Dandar CM; Department of Psychology, Kalamazoo College, 1200 Academy Street, Kalamazoo, MI, 49006, USA., Shimko G; Department of Psychology, Kalamazoo College, 1200 Academy Street, Kalamazoo, MI, 49006, USA., Grogan C; Department of Psychology, Kalamazoo College, 1200 Academy Street, Kalamazoo, MI, 49006, USA.
Publikováno v:
Cognitive processing [Cogn Process] 2019 Nov; Vol. 20 (4), pp. 495-506. Date of Electronic Publication: 2019 Aug 21.
Autor:
Kamermans KL; Erasmus University Rotterdam, Department of Psychology, Education and Child Studies, the Netherlands. Electronic address: kamermans@essb.eur.nl., Pouw W; Erasmus University Rotterdam, Department of Psychology, Education and Child Studies, the Netherlands; University of Connecticut, Department of Psychological Sciences, USA., Fassi L; Erasmus University Rotterdam, Department of Psychology, Education and Child Studies, the Netherlands., Aslanidou A; Erasmus University Rotterdam, Department of Psychology, Education and Child Studies, the Netherlands., Paas F; Erasmus University Rotterdam, Department of Psychology, Education and Child Studies, the Netherlands; University of Wollongong, School of Education/Early Start, Australia., Hostetter AB; Kalamazoo College, Psychology Department, USA.
Publikováno v:
Acta psychologica [Acta Psychol (Amst)] 2019 Jun; Vol. 197, pp. 131-142. Date of Electronic Publication: 2019 May 27.