Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Hosshan, Hasrul"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ismail, Nurul Khairani, Hosshan, Hasrul, Aziz, Nurbieta Abd, Masnan, Abdul Halim, Rozubi, Norsayyidatina Che, Md Zalli, Mohd Muslim, Mohd Arifin, Siti Roshaidai
Publikováno v:
International Journal of Public Health Science (IJPHS); Sep2024, Vol. 13 Issue 3, p1136-1144, 9p
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Jun2024, Vol. 28 Issue 7, p1076-1092, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hosshan, Hasrul Bin
Malaysia has a target to include 75% of students with special educational needs (SEN) in mainstream classrooms by 2025. However, little is known about the experiences of students with learning disabilities (LD) in Malaysian mainstream education. Soci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::db801a6426b1f57e85fa2341ae617be8
https://hdl.handle.net/2123/23038
https://hdl.handle.net/2123/23038
Autor:
Yoong Soo May, Hosshan, Hasrul, Arumugam, Shyielathy, Ng Ai Lee, Alya Qasdina, Lau Shiau Ching, Govindasamy, Parthiban
Publikováno v:
South Asian Journal of Social Sciences & Humanities; Jun2022, Vol. 3 Issue 3, p111-124, 14p
Autor:
Hosshan, Hasrul
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Educators & Education; 2022, Vol. 37 Issue 1, p47-59, 14p
Autor:
HOSSHAN, HASRUL
Publikováno v:
Malaysian Journal of Qualitative Research; 2021 Special Issue, Vol. 7, p20-21, 2p