Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Hossari, M."'
Autor:
Arora, P., Hossari, M., Maldonado, A., Conran, C., Gareth Jones, Paulus, A., Klostermann, J., Dirschl, C.
Publikováno v:
Arora, Piyush ORCID: 0000-0002-4261-2860 , Hossari, Murhaf, Maldonado, Alfredo, Conran, Clare, Jones, Gareth J.F. ORCID: 0000-0003-2923-8365 , Paulus, Alexander, Klostermann, Johannes and Dirschl, Christian (2018) Challenges in the development of effective systems for Professional Legal Search. In: The First International Workshop on Professional Search (ProfS2018); the Second Workshop on Knowledge Graphs and Semantics for Text Retrieval, Analysis, and Understanding (KG4IR); and the International Workshop on Data Search (DATA:S, 12 July 2018, Ann Arbor, Michigan, USA.
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The key objective of an information retrieval (IR) system is to identify and return to the user content relevant or useful in addressing the information need which required them to use the system. The development and evaluation of IR systems relies o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::95b0605f7b980c332cd029f2a458c984
http://doras.dcu.ie/22806/
http://doras.dcu.ie/22806/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hossari, M., Dev, S., Nicholson, M., Mccabe, K., Nautiyal, A., Conran, C., Tang, J., Xu, W., François Pitié
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Online video advertising gives content providers the ability to deliver compelling content, reach a growing audience, and generate additional revenue from online media. Recently, advertising strategies are designed to look for original advert(s) in a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::27ec1f0e9e5ca1143a4e9633e52ea957
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85058238240&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85058238240&partnerID=MN8TOARS
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.