Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Hosokawa, Rie"'
Autor:
Hosokawa, Rie, Kawabe, Kentaro, Nakachi, Kiwamu, Soga, Junya, Horiuchi, Fumie, Ueno, Shu-ichi
Publikováno v:
In Eating Behaviors January 2023 48
Autor:
Soga, Junya, Kawabe, Kentaro, Horiuchi, Fumie, Yoshino, Yuta, Ozaki, Yuki, Nakachi, Kiwamu, Hosokawa, Rie, Inoue, Saori, Matsumoto, Yu, Okazawa, Maya, Iga, Jun-ichi, Ueno, Shu-Ichi
Publikováno v:
Clinics & Practice; Oct2024, Vol. 14 Issue 5, p2116-2124, 9p
Autor:
Hosokawa, Rie1 (AUTHOR), Yoshino, Yuta1 (AUTHOR), Funahashi, Yu1 (AUTHOR), Horiuchi, Fumie1,2 (AUTHOR), Iga, Jun-ichi1 (AUTHOR) igajunichi@hotmail.com, Ueno, Shu-ichi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p27. 11p.
Autor:
Kawabe, Kentaro, Horiuchi, Fumie, Matsumoto, Yu, Inoue, Saori, Okazawa, Maya, Hosokawa, Rie, Nakachi, Kiwamu, Soga, Junya, Ueno, Shu‐Ichi
Publikováno v:
Neuropsychopharmacology Reports; Mar2024, Vol. 44 Issue 1, p29-33, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hosokawa, Rie1,2 (AUTHOR), Kawabe, Kentaro1,2 (AUTHOR), Nakachi, Kiwamu1,2 (AUTHOR), Yoshino, Ayumi1,2 (AUTHOR), Horiuchi, Fumie1,2 (AUTHOR) matsufu@m.ehime-u.ac.jp, Ueno, Shu-ichi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Neuropsychology. Jul2021, Vol. 46 Issue 4, p288-297. 10p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kawabe, Kentaro, Horiuchi, Fumie, Hosokawa, Rie, Nakachi, Kiwamu, Soga, Junya, Ueno, Shu-Ichi
Publikováno v:
International Journal of Adolescence & Youth; Dec2022, Vol. 27 Issue 1, p315-324, 10p