Zobrazeno 1 - 10
of 223
pro vyhledávání: '"Hoskins K"'
Autor:
Hoskins, K
Publikováno v:
Journal of Educational Administration and History. 55:165-180
Copyright © 2022 The Author(s). What impact did the 1988 Education Reform Act (1988 ERA) have on higher education from the perspectives of professors working in the sector at the time? How did it reshape the sector's structures? How did it contribut
British Academy grant ref: SRG20\201284 (Precarious transitions? Doctoral students negotiating the shift to academic positions).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::20148bbf4eeda832283f6a2f11d99429
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26482
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26482
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoskins, K
ASIN: B08DC6GY6B Copyright © The Author 2020. The purpose of this short piece is to examine literature exploring the concept of ‘success’. Drawing on my research examining how female professors construct their career success, the aim is to hi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::39ff9cb61b14d3fbbe80fe37150121fd
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26295
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/26295
This Occasional Paper examines the re/constructed role of nursery schools’ in their local communities over the past decade. Our research explored the unique, social justice contribution that Nursery Schools make to the early years sector, in terms
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::eb5f708bd07834bc92c86e35b19dc35b
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/20753
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/20753
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.