Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Horvath, Lisa K."'
Publikováno v:
In Journal of Vocational Behavior April 2020 118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Horvath, Lisa K.; Merkel, Elisa F.; Maass, Anne; Sczesny, Sabine (2016). Does gender-fair language pay off? The social perception of professions from a cross-linguistic perspective. Frontiers in psychology, 6(2018), pp. 1-12. Frontiers Research Foundation 10.3389/fpsyg.2015.02018
Horvath, Lisa K.; Merkel, Elisa F.; Maass, Anne; Sczesny, Sabine (2016). Does gender-fair language pay off? The social perception of professions from a cross-linguistic perspective. Frontiers in psychology, 6(2018), pp. 1-12. Frontiers Research Foundation 10.3389/fpsyg.2015.02018
In many languages, masculine forms (e.g., German Lehrer, “teachers, masc.”) have traditionally been used to refer to both women and men, although feminine forms are available, too. Feminine-masculine word pairs (e.g., German Lehrerinnen und Lehre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hentschel, Tanja, Horvath, Lisa K.
Publikováno v:
Personalauswahl in der Wissenschaft; 2015, p65-82, 18p
Autor:
Horvath, Lisa K.
Publikováno v:
Auswahl Von Mannern Und Frauen Als Fuhrungskrafte; 2015, p263-272, 10p
In many languages, masculine forms (e.g., German Lehrer, “teachers, masc.”) have traditionally been used to refer to both women and men, although feminine forms are available, too. Feminine-masculine word pairs (e.g., German Lehrerinnen und Lehre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::275377dea6676d7d8ca039218a908213