Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Horvath, Kenneth"'
Publikováno v:
Swiss Journal of Sociology, Vol 49, Iss 1, Pp 5-7 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef44ab83ed9f40d586811d6b6d207e1b
Autor:
Horvath, Kenneth
Publikováno v:
Zeitschrift für Pädagogik; nov/dec2024, Issue 6, p758-773, 16p
Autor:
Heßdörfer, Florian, Horvath, Kenneth
Publikováno v:
Zeitschrift für Pädagogik; nov/dec2024, Issue 6, p737-741, 5p
Publikováno v:
Historical Social Research / Historische Sozialforschung, 2020 Jan 01. 45(3), 314-341.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26918415
Autor:
Amelina, Anna, Horvath, Kenneth
Publikováno v:
Migration Letters. 17(4):487-497
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=886561
Autor:
Horvath, Kenneth
Publikováno v:
Ethnicities, 2019 Jun 01. 19(3), 558-574.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27036150
Autor:
Paccaud Laurent, Horvath Kenneth, Lacroix Isabelle, Stamm Christoph, Suter Christian, Sabot Cléolia, Gandar Hélène
Publikováno v:
Swiss Journal of Sociology, Vol 46, Iss 1, Pp 165-183 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/738511cc6c2f4989a1a30e7a0983ae63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Inclusion, 9, 3, 296-300, Education, Politics, Inequalities: Current Dynamics and Perspectives
The durability of educational inequalities marks a key problem for research and politics alike. Why do unwanted patterns of social sorting and disadvantaging in education prove so persistent, despite decades of research, debates, and reforms? This th
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/78488