Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"Horvat, Z."'
Publikováno v:
Croatian Veterinary Reports / Hrvatski Verinarski Vjesnik; 2023, Vol. 31 Issue 1, p72-79, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Croatian Veterinary Reports / Hrvatski Verinarski Vjesnik; 2022, Vol. 30 Issue 4, p76-85, 10p
Publikováno v:
In Tribology International 2008 41(8):778-782
Autor:
Horvat, Z.
Nastava matematike i područje matematičkog obrazovanja obiluju raznovrsnim izazovima koji se u ovo vrijeme globalnih promjena i svekolikih obrazovnih politika čine sve više nedostižnima. Diskalkulija se u literaturi najčešće navodi kao djelom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::ca99d441dc101172b50dc014ab8cecd8
https://www.bib.irb.hr/1093131
https://www.bib.irb.hr/1093131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Horvat, Z.
Savjetovanje kao pedagoški fenomen je pomoć u učenju na području samoodgoja i slijedi postulat čovjekova (samo)obrazovanja (Hechler, 2012, str. 42). Pedagoški se razgovori uglavnom smještaju u kontekst razvojno-pedagoškog i savjetodavnog rada
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::1c315385a7fe12827bb55f3941c48614
https://www.bib.irb.hr/1094417
https://www.bib.irb.hr/1094417
Autor:
Horvat, Z.
Područje stavova i uvjerenja učenika u nastavi matematike se u praksi dominantno povezuje s uspjehom učenika i obiteljskim čimbenicima. Međutim, u zadnjih tridesetak godina se pojačano razmatra akademsko samopoimanje te kako se oblikuje percepc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::4ecbf6a51dde7bf9245a89fe25ee5b79
https://www.bib.irb.hr/1093169
https://www.bib.irb.hr/1093169
Publikováno v:
Metalurgija. 2018, Vol. 57 Issue 1/2, p125-127. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.