Zobrazeno 1 - 10
of 709
pro vyhledávání: '"Horton, C A"'
Autor:
Horton, C. Blaine Jr.1 (AUTHOR) cbh2132@columbia.edu, Bailey, Erica R.2 (AUTHOR), Iyengar, Sheena S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Self & Identity. Dec2024, p1-27. 27p. 1 Illustration.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dann, Carson E., Cabrera, M.L., Thapa, R., Mirsky, S., Tully, K., Reberg-Horton, C., Hitchcock, R., Morari, F.
Publikováno v:
In Ecological Modelling 1 November 2021 459
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailey, Erica R.1 (AUTHOR) erica.bailey@columbia.edu, Horton, C. Blaine1 (AUTHOR) cbh2132@columbia.edu, Galinsky, Adam D.1 (AUTHOR) adamgalinsky@columbia.edu
Publikováno v:
Academy of Management Discoveries. Sep2022, Vol. 8 Issue 3, p341-356. 16p.
Autor:
Nelson, D. E., Ihekwaba, A. E. C., Elliott, M., Johnson, J. R., Gibney, C. A., Foreman, B. E., Nelson, G., See, V., Horton, C. A., Spiller, D. G., Edwards, S. W., McDowell, H. P., Unitt, J. F., Sullivan, E., Grimley, R., Benson, N., Broomhead, D., Kell, D. B., White, M. R. H.
Publikováno v:
Science, 2004 Oct . 306(5696), 704-708.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3839391
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-psp-10.1177_01461672231182478 for Evaluating the Evidence for Enclothed Cognition: Z-Curve and Meta-Analyses by C. Blaine Horton, Hajo Adam and Adam D. Galinsky in Personality and Social Psychology Bulletin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c7491f3984a29b9f31f8145fb91d217
Publikováno v:
The Journal of General Education, 2009 Jan 01. 58(4), 219-240.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25702445