Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Horsburgh, Jo"'
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2020 Mar 01. 368, 1-1.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27236840
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fyfe, Molly1 (AUTHOR), Horsburgh, Jo1,2 (AUTHOR), Blitz, Julia3 (AUTHOR), Chiavaroli, Neville4 (AUTHOR), Kumar, Sonia1 (AUTHOR), Cleland, Jennifer5 (AUTHOR) Jennifer.cleland@ntu.edu.sg
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education. Jan2022, Vol. 11 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Bull, Stephanie, Coster, Samantha, Scott, Katie, Forrest, Dominique, Parekh, Ravi, Horsburgh, Jo
Publikováno v:
Education for Primary Care; Jan-Mar2024, Vol. 35 Issue 1/2, p30-45, 16p
Autor:
Brown, Megan E. L.1,2 megan.brown@imperial.ac.uk, Horsburgh, Jo1
Publikováno v:
Medical Education. Jan2022, Vol. 56 Issue 1, p14-16. 3p.
Publikováno v:
Sociology; Aug2023, Vol. 57 Issue 4, p749-766, 18p
Background\ud The analogy of the leaky pipeline has been used to describe STEM education, with lower student diversity from compulsory to post-compulsory education and beyond. Although extensive research has explored the views and experiences of scho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c20fab8c72f1fa3d19fc37f525015bab
https://centaur.reading.ac.uk/106302/8/s40594-022-00366-8.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/106302/8/s40594-022-00366-8.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 1. Interview Questions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::67cefe000d5443727d5cb23dd74fdb26