Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Horovitz, Michal"'
We describe the lessons learned from targeting agricultural detection problem-solving, when subject to low resolution input maps, by means of Machine Learning-based super-resolution approaches. The underlying domain is the so-called agro-detection cl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.00364
\emph{Resistive memories}, such as \emph{phase change memories} and \emph{resistive random access memories} have attracted significant attention in recent years due to their better scalability, speed, rewritability, and yet non-volatility. However, t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.09932
In this paper, we study a model, which was first presented by Bunte and Lapidoth, that mimics the programming operation of memory cells. Under this paradigm we assume that cells are programmed sequentially and individually. The programming process is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.03084
Autor:
Horovitz, Michal, Etzion, Tuvi
Local rank modulation scheme was suggested recently for representing information in flash memories in order to overcome drawbacks of rank modulation. For $0 < s\leq t\leq n$ with $s$ divides $n$, an $(s,t,n)$-LRM scheme is a local rank modulation sch
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1404.5021
Autor:
Horovitz, Michal
Local rank modulation scheme was suggested recently for representing information in flash memories in order to overcome drawbacks of rank modulation. For $s\leq t\leq n$ with $s|n$, $(s,t,n)$-LRM scheme is a local rank modulation scheme where the $n$
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1311.4864
Autor:
Horovitz, Michal, Etzion, Tuvi
Snake-in-the-box code is a Gray code which is capable of detecting a single error. Gray codes are important in the context of the rank modulation scheme which was suggested recently for representing information in flash memories. For a Gray code in t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1311.4703
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect February 2019 88:445-454
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.