Zobrazeno 1 - 10
of 1 835
pro vyhledávání: '"Hornstra, A."'
Autor:
Charles H. D. Williamson, Adam J. Vazquez, Amalee E. Nunnally, Kristen Kyger, Viacheslav Y. Fofanov, Tara N. Furstenau, Heidie M. Hornstra, Joel Terriquez, Paul Keim, Jason W. Sahl
Publikováno v:
Microbiology Spectrum, Vol 12, Iss 6 (2024)
ABSTRACT Escherichia coli is a diverse pathogen, causing a range of disease in humans, from self-limiting diarrhea to urinary tract infections (UTIs). Uropathogenic E. coli (UPEC) is the most frequently observed uropathogen in UTIs, a common disease
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de2bdbc53460495b9c71b61c3c9d503d
Publikováno v:
Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, Vol 12, Iss 1 (2024)
Linking skills training and academic education is a formidable challenge in many professional fields. At modern military academies, officer cadets learn military skills and strategic thinking, fostered by skills training and academic education respec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29545d15a2ff4cab8027dfcf793c8592
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2024 93
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2024 91
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences October 2023 107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dominique P. A. Doffer, Tycho J. Dekkers, Rianne Hornstra, Saskia van derOord, Marjolein Luman, Patty Leijten, Pieter J. Hoekstra, Barbara J. van denHoofdakker, Annabeth P. Groenman
Publikováno v:
JCPP Advances, Vol 3, Iss 3, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Background Behavioural parent training is an evidence‐based intervention for children with attention‐deficit/hyperactivity disorder (ADHD), but little is known about the extent to which initial benefits are maintained. Aims This meta‐a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6121ecebad50454f98261a2fda672efc
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology April 2023 73
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology April 2023 73