Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Hornsby, R."'
Autor:
Fernandes, L. G. V.1,2 luis.fernandes@butantan.gov.br, Hornsby, R. L.1, Nascimento, A. L. T. O.2, Nally, J. E.1
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/19/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-12. 12p.
Publikováno v:
ASE International Journal
Differentiation has been one of the main teaching strategies used to support inclusion in the classroom when teaching a diverse class of pupils who vary in ability and needs. In England, the Teachers’ Standards 5 (DFE, 2021) is clear that teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8bbd8c0d7c825b06bf8e2647cae29589
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37216/7/37216-MAGAJI-We-need-to-talk-about-differentiation.pdf
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37216/7/37216-MAGAJI-We-need-to-talk-about-differentiation.pdf
Publikováno v:
ASE International Journal
Mastery learning is not a new concept, as it has been around for many years and will continue to feature in the educational scene as educators explore how it can be utilised to promote learning, despite the varying views regarding its impact on pupil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2462affbbaa33b915a3c03787391d61c
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37215/7/37215-MAGAJI-How-can-Mastery-learning-promote-inclusion-in-the-science-classroom.pdf
http://gala.gre.ac.uk/id/eprint/37215/7/37215-MAGAJI-How-can-Mastery-learning-promote-inclusion-in-the-science-classroom.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis June 2016 15 Supplement 1:S89-S89
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neurochemical Research; Oct1988, Vol. 13 Issue 10, p989-995, 7p