Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"Hornikx, Jos"'
Publikováno v:
Journal of Advertising. Apr/May2020, Vol. 49 Issue 2, p195-201. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hornikx, Jos1 (AUTHOR) jos.hornikx@ru.nl
Publikováno v:
Argumentation & Advocacy. Feb2024, Vol. 60 Issue 1, p38-48. 11p.
Autor:
Hahn, Ulrike, Hornikx, Jos
Publikováno v:
Synthese, 2016 Jun 01. 193(6), 1833-1873.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43921200
Autor:
Hornikx, Jos, Weerman, Annemarie, Hoeken, Hans, LS communicatie- en informatiewetenschap, ILS L&C
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, 22, 311-324
Studies in Communication Sciences, 22, 2, pp. 311-324
Studies in Communication Sciences, 22(2), 311. Elsevier GmbH
Studies in Communication Sciences, 22, 2, pp. 311-324
Studies in Communication Sciences, 22(2), 311. Elsevier GmbH
According to Mercier and Sperber (2009, 2011, 2017), people have an immediate and intuitive feeling about the strength of an argument. These intuitive evaluations are not captured by current evaluation methods of argument strength, yet they could be
Autor:
Hornikx, Jos j.hornikx@let.ru.nl
Publikováno v:
Tijdschrift voor Taalbeheersing. 5/1/2021, Vol. 43 Issue 1, p65-80. 16p.
Autor:
Demir, Yeliz, Hornikx, Jos
Dataset and materials of paper
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3009927330114a91879a975488d9a7ed
Publikováno v:
Journal of Business Communication. Apr2010, Vol. 47 Issue 2, p169-188. 20p. 1 Color Photograph, 4 Charts.