Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Horner, Paddy J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sexually Transmitted Infections; Mar2024, Vol. 100 Issue 2, p116-119, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2017 Jul . 216(2), 237-244.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26364899
Autor:
Righarts, A. Antoinette, Morgan, Jane, Horner, Paddy J., Wills, Gillian S., McClure, Myra O., Dickson, Nigel P.
Publikováno v:
Sexually Transmitted Diseases, 2017 Jun 01. 44(6), 344-350.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48512235
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Price, Malcolm J., Ades, A. E., Welton, Nicky J., Simms, Ian, Macleod, John, Horner, Paddy J.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2016 Aug . 214(4), 617-624.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44007345
Publikováno v:
Sexually Transmitted Infections; Mar2024, Vol. 100 Issue 2, p113-115, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
OBJECTIVES: Online testing for STIs may help overcome barriers of traditional face-to-face testing, such as stigma and inconvenience. However, regulation of these online tests is lacking, and the quality of services is variable, with potential short-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c0daba134fba265c8b780c667df7696d
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4664873/9/Clarke_etal_2022-Assessment-of-online-self-testing.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4664873/9/Clarke_etal_2022-Assessment-of-online-self-testing.pdf