Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Hopewell, D."'
Autor:
Wright, J., Hayward, A., West, Jane, Pickett, K., McEachan, Rosemary, Mon-Williams, M., Christie, N., Vaughan, L., Sheringham, J., Haklay, M., Sheard, L., Dickerson, J., Barber, S., Small, Neil A., Cookson, R., Garnett, P., Bywater, T., Pleace, N., Brunner, E.J., Cameron, C., Ucci, M., Cummins, S., Fancourt, D., Kandt, J., Longley, P., Morris, S., Ploubidis, G., Savage, R., Aldridge, R., Hopewell, D., Yang, T., Mason, D., Santorelli, G., Romano, R., Bryant, M., Crosby, L., Sheldon, T.
Yes
Economic, physical, built, cultural, learning, social and service environments have a profound effect on lifelong health. However, policy thinking about health research is dominated by the 'biomedical model' which promotes medicalisation and
Economic, physical, built, cultural, learning, social and service environments have a profound effect on lifelong health. However, policy thinking about health research is dominated by the 'biomedical model' which promotes medicalisation and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18208
Autor:
Longley, David, Johnstone, Neil, Evans, Jeremy, Chambers, F. M., Ede, J., Henderson, J., Hopewell, D., Jenkins, D. A., Lageard, J. G. A., King, A., Millett, M., Williams, J., Wilshaw, I. C., Lynch, Frances, Dickinson, Brenda, Hartley, Kay, Smith, George
Publikováno v:
Britannia, 1998 Jan 01. 29, 185-246.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/526816
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.