Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Hooi, Shing Chuan"'
Publikováno v:
Discover Education; 10/23/2024, Vol. 3 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Gerald Sng Gui Ren, Joshua Tung Yi Min, Yeo Su Ping, Lee Shuh Shing, Ma Thin Mar Win, Hooi Shing Chuan, Dujeepa D. Samarasekera
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 28, Iss 1, Pp 67-78 (2016)
Purpose: Physician empathy is a core attribute in medical professionals, giving better patient outcomes. Medical school is an opportune time for building empathetic foundations. This study explores empathy change and focuses on contributory factors.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/933177f1e8754a7fbee5d1394c296203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lu, Guo–Dong, Leung, Carol Ho–Wing, Yan, Benedict, Tan, Colyn Mui–Yeong, Low, Sie Yieh, Aung, Myat Oo, Salto–Tellez, Manuel, Lim, Seng Gee, Hooi, Shing Chuan
Publikováno v:
In Gastroenterology August 2010 139(2):632-643
Autor:
Tan, Jing, Lee, Puay Leng, Li, Zhimei, Jiang, Xia, Lim, Yaw Chyn, Hooi, Shing Chuan, Yu, Qiang
Publikováno v:
In Cancer Cell 2010 18(5):459-471
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 16, Iss 9, p e214 (2014)
BackgroundVirtual patient simulation has grown substantially in health care education. A virtual patient simulation was developed as a refresher training course to reinforce nursing clinical performance in assessing and managing deteriorating patient
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29fe9bcc74154225a33cf4de3ae945b9
Autor:
Lee, Shuh Shing, Hooi, Shing Chuan, Pan, Terry, Fong, Chong Hui Ann, Samarasekera, Dujeepa D.
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 30, Iss 4, Pp 295-308 (2018)
Korean Journal of Medical Education
Korean Journal of Medical Education
Purpose Although medical curricula are now better structured for integration of biomedical sciences and clinical training, most teaching and learning activities still follow the older teacher-centric discipline-specific formats. A newer pedagogical a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hu, Xiao-Xiao, Feng, Ji, Huang, Xiao-Wei, Lu, Pei-Zhi, Wang, Zi-Xuan, Dai, Hui-Qi, Deng, Jing-Huan, Ye, Xin-Pin, Peng, Tao, Hooi, Shing Chuan, Zhou, Jing, Lu, Guo-Dong
Publikováno v:
In Biochemical and Biophysical Research Communications 30 June 2019 514(3):1009-1016