Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Hood, Stephanie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice; 20240101, Issue: Preprints p1-10, 10p
Specific aims of the OhioKAN evaluation include: (1) Document implementation context and outcomes (e.g., reach, fidelity, quality) across the state. Provide implementation data to program partners for continuous quality improvement. (2) Evaluate the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2984c70b4d9569b7dfcefa91c2c9fed1
Autor:
Fisher, Wayne W., Luczynski, Kevin C., Hood, Stephanie A., Lesser, Aaron D., Machado, Mychal A., Piazza, Cathleen C.
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders September 2014 8(9):1044-1054
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hood, Stephanie Anne
Publikováno v:
Theses.
Both response to intervention (RTI) and recognition and response systems recommend the use of evidence-based teaching strategies and individualized data collection to monitor the students' response to such strategies. In addition to the efficacy of i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.