Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Hong, Seong Bock"'
Autor:
Hong, Seong Bock, Han, Jisu
Publikováno v:
Early Years: Journal of International Research & Development; Sep2024, Vol. 44 Issue 3/4, p539-554, 16p
Publikováno v:
Science and Children, 2018 Oct 01. 56(3), 34-44.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26611395
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hong, Seong Bock1 (AUTHOR), Broderick, Jane Tingle2 (AUTHOR) broderic@etsu.edu, McAuliffe, Cynthia M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. 2021, Vol. 49 Issue 1, p15-25. 11p. 3 Color Photographs, 6 Black and White Photographs, 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science and Children; October 2018, Vol. 56 Issue: 3 p34-44, 11p
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; 2005, Vol. 26 Issue 1, p37-46, 10p
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Jan2001, Vol. 22 Issue 1, p47-52, 6p
Autor:
Hong, Seong Bock
Publikováno v:
Doctoral Dissertations Available from Proquest.
The purpose of this study was to investigate the effect of the use of a video camera and video printer compared to a 35-mm camera on learning by student teachers of the documentation panel-making and revisiting processes as methods of enhancing stude
Externí odkaz:
https://scholarworks.umass.edu/dissertations/AAI9841879
Publikováno v:
ETSU Authors Bookshelf.
Learn how to connect your curriculum planning to children’s interests and thinking. With this book, educators will discover a systematic way for using documentation to design curriculum that emerges from children’s inquiries, what they wonder, an