Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Hone K"'
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol 2013, Iss default, Pp 1-14 (2012)
Syed Ghulam Sarwar Shah,1 Julie Barnett,1 Jasna Kuljis,2 Kate Hone,2 Richard Kaczmarski31Multidisciplinary Assessment of Technology Centre for Healthcare, 2Department of Information Systems and Computing, Brunel University London, Uxbridge, Middlesex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/519e2293050b4023af743e9c0ae4d9c3
Publikováno v:
Ergonomics & Human Factors 2018
Simulator-based training platforms have become increasingly popular on the grounds of their potential to facilitate skill acquisition within safe and controlled environments. However, current technology is limited in its ability to adapt to individua
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::d6d3880e0b55ed6d735f5f7899cb1b8b
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/16848
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/16848
In this study, we examine the effects of individual-level culture on the adoption and acceptance of e-learning tools by students in Lebanon using a theoretical framework based on the Technology Acceptance Model (TAM). To overcome possible limitations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::9c10b9ae5bf1b42c373bcd7bd10b1845
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/11871
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/11871
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.