Zobrazeno 1 - 10
of 48 165
pro vyhledávání: '"Home Study"'
Autor:
Arzu, Jennifer L.1 (AUTHOR) jennifer_arzu@brown.edu, Kelsey, Karl T.1,2 (AUTHOR), Papandonatos, George D.3 (AUTHOR), Cecil, Kim M.4,5,6 (AUTHOR), Chen, Aimin7 (AUTHOR), Langevin, Scott M.8,9 (AUTHOR), Lanphear, Bruce P.10 (AUTHOR), Yolton, Kimberly4,11 (AUTHOR), Buckley, Jessie P.12 (AUTHOR), Braun, Joseph M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Epigenetics. 11/19/2024, Vol. 16 Issue 1, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Our work addresses the challenges older adults face with commercial Voice Assistants (VAs), notably in conversation breakdowns and error handling. Traditional methods of collecting user experiences-usage logs and post-hoc interviews-do not fully capt
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.02421
Autor:
Rodrigues, Johannes1 (AUTHOR) johannes.rodrigues@uni-wuerzburg.de, Rose, Raffaela1 (AUTHOR), Hewig, Johannes1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE). Feb2024, Vol. 14 Issue 2, p368-384. 17p.
Autor:
Jennifer L. Arzu, Karl T. Kelsey, George D. Papandonatos, Kim M. Cecil, Aimin Chen, Scott M. Langevin, Bruce P. Lanphear, Kimberly Yolton, Jessie P. Buckley, Joseph M. Braun
Publikováno v:
Clinical Epigenetics, Vol 16, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background Cardiometabolic risk factors among youth are rising. Epigenetic age acceleration, a biomarker for aging and disease-risk, has been associated with adiposity in children, but its association with other cardiometabolic risk markers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26ac25e29a1b42d7b392705a849ddf5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.