Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Holtzhausen, S."'
In this paper, a proposal for a new method to design load-adaptive microlattice structures for PBF-LB/M manufacturing is presented. For this purpose, a method was developed to stiffen microlattice structures in particular by using self-similar sub-ce
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A89995
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89995/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89995/attachment/ATT-0/
Autor:
Maasdorp, C., Holtzhausen, S.
Published Article
Worldwide, including in South Africa, involvement in research is making increasing quality demands on higher education institutions in terms of sustaining high-level research capability and involvement on an efficient and effec
Worldwide, including in South Africa, involvement in research is making increasing quality demands on higher education institutions in terms of sustaining high-level research capability and involvement on an efficient and effec
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11462/362
Autor:
Lenong, B., Holtzhausen, S. M.
Publikováno v:
South African Journal of Cultural History; Dec2023, Vol. 37 Issue 2, p109-131, 23p, 1 Chart
Autor:
B.Lenong, Holtzhausen, S. M.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 37, Issue: 2, Pages: 109-131, Published: MAY 2023
South African higher education institutions have implemented different means of developing first-year students' English language abilities. In 2007, a university of technology introduced a compulsory computer-based reading development course to help
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::b3f433d0009abc7a8c76fadb64553659
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132023000200007&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132023000200007&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.