Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Holt, Samantha"'
Autor:
Holt, Samantha
Very little is known about the ability of low-functioning children with autism (LFA) to engage in collaborative activities. Children with autism have deficits in other-awareness, joint attention and imitation, skills considered fundamental in social
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.675360
Autor:
Holt, Samantha Lindsey
Childhood maltreatment has been linked to subsequent social avoidance, revictimization, and perpetration of aggression in young adult relationships, although the mechanisms through which this occurs are unclear. One possible underlying mechanism is e
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1383309250
Autor:
Holt, Samantha
Publikováno v:
Mathematics Teaching. Dec2023, Issue 289, p19-21. 3p.
Autor:
Holt, Samantha, Yuill, Nicola
Publikováno v:
In International Journal of Child-Computer Interaction January 2017 11:72-82
Publikováno v:
Journal of Enabling Technologies, 2017, Vol. 11, Issue 2, pp. 43-48.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JET-02-2017-0007
Autor:
Holt, Samantha1,2
Publikováno v:
Mathematics Teaching. Dec2022, Issue 284, p34-36. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parsons, Sarah, Kovshoff, Hanna, Yuill, Nicola, Glass, Devyn, Holt, Samantha, Ward, Asha, Barron, Cleo, Ward, Rebecca
The voices of autistic children and their families are routinely underestimated and overlooked in research and practice. Research is challenged methodologically in accessing the views of autistic people who, by definition, are characterised by social
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::1fcff521200f3d025aa1158ae04bfc28
https://eprints.soton.ac.uk/473185/
https://eprints.soton.ac.uk/473185/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.