Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Holmlund, Lisa"'
Autor:
Holmlund, Lisa
Guided by the research question ‘Why do some governments use child soldiers while others do not?, this article examines the relationship between conflict intensity and government use of child soldiers. Through a qualitative and comparative analysis
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-520803
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Problem-solving interventions with workplace involvement (PSI-WPI) have been shown to reduce sick leave and increase return to work in an occupational health services context. However, many employees struggle with reduced work fun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a6294b19c78461fb96ae9947b507d30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holmlund, Lisa1 lisa.holmlund@ki.se, Tinnerholm Ljungberg, Helena1, Bültmann, Ute2, Holmgren, Kristina3, Björk Brämberg, Elisabeth1
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies on Health & Well-Being. Dec2022, Vol. 17 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Return-to-work: Exploring professionals' experiences of support for persons with spinal cord injury.
Autor:
Holmlund, Lisa1,2 (AUTHOR), Guidetti, Susanne1 (AUTHOR), Eriksson, Gunilla1,3 (AUTHOR), Asaba, Eric1,4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Occupational Therapy. Oct2021, Vol. 28 Issue 7, p571-581. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.