Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Holmes NM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy NGW; School of Psychology, University of New South Wales, Sydney, Australia., Lee JC; School of Psychology, University of New South Wales, Sydney, Australia.; School of Psychology, University of Sydney, Sydney, Australia., Killcross S; School of Psychology, University of New South Wales, Sydney, Australia., Westbrook RF; School of Psychology, University of New South Wales, Sydney, Australia., Holmes NM; School of Psychology, University of New South Wales, Sydney, Australia.
Publikováno v:
ELife [Elife] 2024 Jul 19; Vol. 13. Date of Electronic Publication: 2024 Jul 19.
Autor:
Bouchekioua Y; Department of Neuropharmacology, Faculty of Medicine, Hokkaido University., Craddock P; Department of Psychology, University of Lille., Holmes NM; School of Psychology, University of New South Wales.
Publikováno v:
Psychological review [Psychol Rev] 2024 Jul; Vol. 131 (4), pp. 952-965. Date of Electronic Publication: 2024 Feb 01.