Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Holmberg, Sandra"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holmberg, Sandra, Pettersson, Therese
Tidigare forskning visar att bråklekar är viktiga för barns kognitiva utveckling och sociala kompetens, där barnen är beroende av välutbildade, erfarna och kompetenta förskollärare. Att se och förstå leken/bråkleken är att förstå männi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-33404
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nilsson, Therese, Holmberg, Sandra
Syftet med denna studie är ta reda på vad föräldrasamarbete innebär för någraverksamma pedagoger och på vilket sätt de skapar möjlighet för föräldrarna att kännasig delaktiga och ha inflytande i verksamheten. Studien har utgått från f
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-28533
Autor:
Holmberg, Sandra M., Feeney, Rachel H., P. K., Vishnu Prasoodanan, Puértolas-Balint, Fabiola, Wongkuna, Supapit, Zandbergen, Lotte, Hauner, Hans, Brandl, Beate, Nieminen, Anni I., Skurk, Thomas, Schroeder, Bjoern O.
Publikováno v:
Nature Communications; 4/25/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-19, 19p, 1 Chart, 6 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Currie, Mark G., Geller, David M., Cole, Barbara R., Boylan, John G., YuSheng, Wu, Holmberg, Sandra W., Needleman, Philip
Publikováno v:
Science, 1983 Jul 01. 221(4605), 71-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1691456
Autor:
Manning, Pamela T., Schwartz, David, Katsube, Nobuo C., Holmberg, Sandra W., Needleman, Philip
Publikováno v:
Science, 1985 Jul . 229(4711), 395-397.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1695402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.