Zobrazeno 1 - 10
of 218
pro vyhledávání: '"Hollocks, Matthew"'
Autor:
Hollocks, Matthew J.1,2 matthew.hollocks@kcl.ac.uk, Leno, Virginia Carter3, Chandler, Susie1, White, Pippa1, Yorke, Isabel1, Charman, Tony2,4, Pickles, Andrew3,5, Baird, Gillian6, Simonoff, Emily1,2,5
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Nov2023, Vol. 32 Issue 11, p2197-2208. 12p.
Autor:
Hollocks, Matthew
Introduction: Adults with autism spectrum disorders (ASD) are at heightened risk for several comorbid mental health conditions. However, the prevalence of common co-occurring difficulties such as anxiety and depression and associated risk factors are
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.761587
Autor:
Carter Leno, Virginia, Hollocks, Matthew J., Chandler, Susie, White, Pippa, Yorke, Isabel, Charman, Tony, Pickles, Andrew, Baird, Gillian, Simonoff, Emily
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry December 2022 61(12):1445-1454
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adams, Lucy, Adamo, Nicoletta, Hollocks, Matthew J., Valmaggia, Lucia, Brewster, Aylana, Watson, Jennifer, Krisson, Maisie, Simonoff, Emily
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders June 2022 94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology; Mar2024, Vol. 65 Issue 3, p285-297, 13p