Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Holliday, W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holliday, W. T.
Publikováno v:
American Bar Association Journal, 1949 Aug 01. 35(8), 641-711.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25716952
Autor:
Holliday, W. T.
Publikováno v:
American Bar Association Journal, 1922 May 01. 8(5), 293-299.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25710877
Autor:
HOLLIDAY, W. T.
Publikováno v:
World Affairs, 1946 Jun 01. 109(2), 96-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20664287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holliday, W. T.
Publikováno v:
The American Scholar, 1948 Oct 01. 17(4), 478-478.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41206646
Autor:
Holliday, W. T.
Publikováno v:
The American Scholar, 1949 Jul 01. 18(3), 378-378.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41205224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holliday, W., Rogers, Jim
Publikováno v:
Languages, Philosophy, and Communication Studies Faculty Publications
This paper reports on the findings of an observational study of information literacy instruction in a college writing course. Using a sociocultural approach, the study explores how classroom discourse can influence the ways in which students conceive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::31e63fdebcd31143c667146696f009bb
https://digitalcommons.usu.edu/lpsc_facpub/204
https://digitalcommons.usu.edu/lpsc_facpub/204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.