Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Hollett, Ty"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
“Over 800 data points”: how coaches and athletes collectively navigate data-rich learning encounters
Autor:
Turcotte, Nate, Hollett, Ty
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 3/4, pp. 73-91.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-06-2022-0084
Autor:
Hollett, Ty
This dissertation describes the design of an informal, a media-rich learning space for youth in a public library. It details how youth transformedor madethat space into a place for themselves. As such, this dissertation illustrates youth place-making
Autor:
Hollett, Ty, Hein, Robert
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2019 23
Publikováno v:
Cognition and Instruction, 2018 Jan 01. 36(2), 139-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48541471
Autor:
Leander, Kevin M., Hollett, Ty
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2017 84:100-110
Autor:
Hollett, Ty1 (AUTHOR) tyhollett@psu.edu, Vivoni, Francisco2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Dec2021, Vol. 42 Issue 6, p881-897. 17p. 5 Color Photographs, 1 Chart.
Autor:
Ehret, Christian, Hollett, Ty
Publikováno v:
Cognition and Instruction, 2016 Jul 01. 34(3), 250-258.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43941236
Autor:
Ehret, Christian, Hollett, Ty
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2014 May 01. 48(4), 428-452.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24398691
Autor:
Ehret, Christian, Hollett, Ty
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2013 Oct 01. 57(2), 110-119.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24034645